Begrijp de ervaringen die klanten doormaken bij de interactie met uw bedrijf en diensten
Wilt u een “End-to-End” zicht krijgen op de klantervaring? Weet u eigenlijk wie uw klanten zijn en wat ze verwachten van u? En in welke mate u daarin slaagt? Waar liggen de verbeteropportuniteiten vanuit het standpunt van de klant?
Deze opleiding zal u helpen om Customer Journeys te maken en te integreren in uw werking!
Type opleiding: Open sessie en Incompany
Duurtijd: 2,5 dagen afgewisseld met individuele coaching clinics
Na afronding van deze cursus bent u in staat om:
Pedagogische aanpak
Deze cursus wordt georganiseerd in sessies van een halve dag en kan eenvoudig online gegeven worden. Parallel aan deze sessies wordt van de deelnemers verwacht dat ze in kleine groepjes van max. 3 personen de materie toepassen op een echte case.
In grote lijnen volgt elke sessie hetzelfde stramien:
- delen van het resultaat van echte case
- aanreiken van nieuwe theoretische concepten met voorbeelden ter illustratie
- het tijdens de sessie starten met toepassen op de echte case + een eerste feedback
- afwerken van de oefening op de echte case in subgroepjes na de sessie met eventueel coaching door de trainer
- doorsturen van het resultaat
Aan het eind van het traject lichten de deelnemers hun resultaat toe voor een jury.
Inhoud
Deze training is bedoeld voor
Er zijn geen voorafgaande voorwaarden om deze cursus te volgen.